tiistai 29. huhtikuuta 2014

Busy, busy

Hejsan, tässä tulis nyt tätä mun lupailemaani asupostausta. Kuvattiin nää serkun kans pääsiäisenä sen JÄRJETTÖMÄN ihanalla kameralla, joten aattelinpas laittaa vähän kuvasatoa tännepäin, kun en oo muuten ite kerinnyt kuvailla. On ollu tosi paljon harjoituksia tanssin ja teatterin puolesta ja tahti tuleekin vaan kiihtymään loppukautta kohden. Torstaina olin kuiteski vapaalla ja vietettiin siskon kans tosi kiva päivä Hesassa, koukkastiin itiksen kautta, kun käytiin syömässä ja ihan vähän shoppailtiinki. Siitä jatkettiin Teatterikorkeakouluun kattomaan Maratontanssi-esitystä, johon mä itseasiassa sain liput, kun olin tet:issä siellä(joten ole hyvä vain, siskosein!). Esitys oli aivan MAHTAVA, aivan varmasti parhaita juttuja joita oon koskaan nähny! Mutta nyt takasin aiheeseen, eli tossa ois kuvia ja noi oli tosiaan mun matkavaatteita eli yleensä pukeudun aika paljon värikkäämmin, mutta oli nyt vaa sellanen "pelkistetty" fiilis. Ulkona oli kans tosi ihana valo, nii ajateltii et mikspä ei kuvailtais vähäsen.:)



Rakastan käyttää reppuja, tää ihanuus on Accessorizesta<3


Famolta saatu sydänkaulakoru on tosi hyvä arkiasuste, jota mä käytänkin melkein päivittäin.

Aahhh mun uudet kenkärakkaudet, viininpunaset Vansit on aivan täydelliset välikausikengät. Hommasin noi pääsiäisenä Helsingin Vans-storesta, oisin voinu ostaa vaikka kaiken sieltä(jos en olisi köyhäXD)  

Oon nyt itekki alkanu pohtimaan, että jos hommaisin uuden objektiivin mun kameraan, nii sais jatkossaki tällasii vähän parempilaatusempia kuvia.:)Ja samalla nyt myös pahoittelen, kun kuvat on vähän erikokosia jne. koska oon vielä aika alottelija tässä blogihommassa ja jostain syystä mun kuvanmuokkausohjelma tahtoo sekoilla 24/7.  Nyt lähen ulos koiran kanssa ja luultavasti kuolen taas allergiaan (koivu ei oo ihan mun BFF). Ja hyvää vappua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti