sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Easter fun




LOMA! Onko koulua käyvän elämässä mitään parempaa ku loma? Vastaus on täysin 100% EI. On niin ihanaa ku pääsee rentoutumaan, eikä tartte murehtia mitään koulujuttuja eikä treenejä. Mulla nyt on piisannukki kaikkien kouluun liittyvien juttujen lisäks paljon harjotuksia, kun tanssin ja laulun kevätnäytökset lähestyy ja vielä on varsinki tanssinumeroissa paljon tehtävää...:/ Mä oon nyt tulevana kesänä mukana myös kesäteatterissa ja kun yllättäen sainkin ison roolin, nii se tuo aika paljon vastuuta (but don't get me wrong, oon TODELLA kiitollinen ja ilonen, että mut valittiin!). Nyt oonki käyttäny loman vaan rentoutumiseen ja käväsin myös pikasesti mummolassa serkun kanssa, oli superkivaa nähdä pitkästä aikaa ja vaihdella vähän kuulumisia (kylläki meinasin meno-, että paluumatkalla jäädä junasta, joten hyvä minä...) Ja kyllä, mä tiedän, että huominen on kans vielä vapaapäivä, mutta ajattelin tänään postata tälläsen pääsiäisjutun, ku en luultavasti huomenna kerkeä.:) 

Ekat kesän merkit omalta pihalta.

Pihalla kävi vierailemassa sulonen siili.

Kukkia omalta pihalta.
 
Pääsiäskoristeita   



Tossa oli vähän mun pääsiäiskuvia ja -kuulumisia, toivottavasti kaikilla on ollu kiva loma, vaiks huomennahan se vielä jatkuu. Paljastan nyt vähän, että seuraavasta postauksesta tulee luultavasti asupostaus, joka kuvattiin tänään serkun kans (jolla on btw maailman ihanin kamera ikinä!) Ja tässä nyt kans nopeasti mainitsen, ku unohin ensimmäiseen laittaa, että toi mun blogin nimi "all that jazz" on siis aika laaja käsite eikä sinänsä tarkota mitään jazziin liittyvää, vaan se tarkottaa niin sanotusti "ja muuta sellaista". Sellanen mun blogi tulee olemaanki, vähän kaikkea mun elämästä ja siihen liittyvistä asioista. Mutta tällästä tällä kertaa, see ya next time!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti